INVERNADOIRO


Dende o Club de Ciencias tamén proponse a construción dun invernadoiro.

ORGANIZACIÓN DO TRABALLO:

Departamentos proxecto

Funcións

Departamento centro

Deseño
Deseño
Definición de medidas.
Despece de materiais
Definición de necesidades materiais e ferramentas.
Debuxo: Olalla
Alumnos: 3eso 1eso




Carpintería e construción
Fabricación
Montaxe
Debuxo: Olalla
Alumnos: 3eso
Tecnoloxía
Investigación tecnolóxica
Montaxe e execución
Necesidades materiais
Tecnoloxía: Bea
Alumnos: 3eso

Soporte audiovisual
Documentación vídeo foto
Montaxe
Deseño logotipo
Plataforma youtube
Física y química: Roberto
Xestión e produción
Organizacion do traballo
Presupostos e compras
Recopilacion info proxectos
Matemáticas: Uxía
Alumnos: 3 esos
Xardineria e mantemento
Investigación dos cultivos
Selección da ubicación
Plantación
Mantemento e control
Necesidades materiais
Pendente





PARTICIPANTES


Diego Pereyra 3esoB
Roi Aneca 1esoA (Colaborador)
Assier Couselo 3esoB

Guillermo Acera 3esoB

Ismael Ares 3esoB

David Bretal 3esoC

Gabriel 3 eso D


PROPOSTA:

Fabricación dun invernadoiro robotizado. A idea é crear un prototipo de invernadoiro a pequeno tamaño (100x60x80 cm) con apertura automática e motorizada para a ventilación en base aos resultados que faciliten os sensores instalados no invernadoiro (humidade, temperatura e luz).

A idea do invernadoiro sae da intención de darlle continuidade ao proxecto “---- ” (o proxecto da horta do centro, non coñezo o nome) e a excusa para traballar nun proxecto que abarque todas as fases propias do fabricación dun prototipado: dende o deseño da peza, a construcción, a instalación tecnolóxica e os procesos de mantemento; integrando así a varias áreas que traballan en colaboración: debuxo, tecnoloxía e bioloxía, e de maneira trasversal matemáticas e física e química.

Os rapaces de terceiro da eso en colaboración cos de 1º de bacharelato foron os encargados de definir o deseño que mellor se adaptase á proposta do invernadoiro.
          
 A continuación definiron os materiais necesarios e os presupostos, así como o deseño 3d do invernadoiro e mais o despiece, que implicou a aplicación de cálculos matemáticos e mais xeométricos, como foi o cálculo de ángulos.


E comenzaron a traballar no taller de tecnoloxía con moita maña e facendo uso da ferramenta necesaria (serra circular, taladros, destornilladores eléctricos, escuadras e metros, sargentos, gafas de protección e guantes, cola adhesiva e tornillos).
Na primeira sesión trasladaron as medidas aos materiais e marcaron os cortes.
Nas seguintes procederon aos cortes e máis a montaxe do mini inviernadoiro.




Coa suspensión das clases quedou sen rematar a seguinte fase, que era motorizar o invernadoiro, instalar os sensores e programar con arduino ou similar.





No hay comentarios:

Publicar un comentario